Platformă web pentru operatori economici

Utilizând tehnologii de ultimă oră, soluția MANAGER eXpert a fost proiectată, dezvoltată, testată și implementată pornind de la nevoile reale ale unui operator economic, devenind o soluție indispensabilă prin facilitățile puse la dispoziție și ușurința în utilizare.

Caracteristici principale

Platformă web

MANAGER eXpert este o aplicație care rulează într-un browser web, de preferat Google Chrome datorită stabilității și fiabilității acestuia. Aplicația web poate fi accesată de pe mai multe stații de lucru, concurent și distribuit în rețeaua de calculatoare a operatorului economic sau din Internet.

Interfața cu utilizatorul

Aplicație web cu interfață grafică intuitivă și ușor de utilizat, cu elemente grafice similare unei aplicații de tip desktop, în care utilizatorul poate accesa facil funcțiile puse la dispoziție, grupate în partea de sus ca funcții principale, respectiv în stânga ecranului ca funcții secundare.

Administrare și gestiune

Sunt integrate funcții privind administrarea portofoliului unui operator economic care include firmele pe care acesta le deține, clienții și furnizorii, angajații etc.

Intrări și ieșiri

Un operator economic are la dispoziție un registru de intrări și ieșiri prin intermediul căruia ține evidența încasărilor și cheltuielilor efectuate în firmă. Registrul are integrate funcții de filtrare pentru perioada de timp, cont contabil și clienți/furnizori.

Situații, statistici și rapoarte

Operatorul economic are la dispoziție instrumente pentru generarea de situații și rapoarte utilizate în activitatea curentă, precum registrul de casă, borderou încasări, clienți și furnizori, cu extra opțiuni la fiecare dintre acestea.

Operator de transport

Aplicație dedicată

Aplicația Raport Fiscal este dezvoltată pentru sisteme de tip desktop pe care rulează sistemul de operare Microsoft Windows, minim Windows 7. Aceasta facilitează introducerea în baza de date a rapoartelor fiscale, cât și a curselor aferente, cu intervenție minimă din partea utilizatorului.

Interfața cu utilizatorul

Aplicația are o interfață grafică intuitivă și ușor de utilizat. Accesul la principalele funcții ale aplicației este facil utilizand o bară de instrumente de tip ribbon, similară cu cea in noile versiuni ale suitei Microsoft Office, iar toate funcțiile se regăsesc în ferastra principală a aplicației.

Raporte fiscale

Rapoartele fiscale de pe casele de marcat sau de pe memorii dedicate sunt preluate prin apăsarea unui singur buton, iar aplicația le verifică din punct de vedere al corectitudinii datelor și extrage informațiile aferente indicativului, respectiv șoferului, dar și cursele efectuate.

Validare și transfer

După preluarea unui raport fiscal, utilizatorul trebuie să-l valideze înainte de salvarea în baza de date. După validare, raportul fiscal este automat inchis de aplicație, iar utilizatorul poate prelua rapid un nou raport fiscal imediat, fără să comute în alte aplicații.

Arhivare

Rapoartele fiscale transferate în baza de date sunt salvate într-o locație de siguranță unde pot fi păstrate pe termen nelimitat.

Resurse hardware și software utilizate

Server central

Este necesar un server dedicat, configurat să răspundă la cerințele curente și viitoare ale operatorului economic.

Baze de date

Este utilizat un sistem modern de baze de date relaționale care rulează pe serverul central.

Server Web

Serverul web găzduiește aplicația care poate fi accesată de utilizatori prin intermediul unui browser web. Este recomandată utilizarea unui server web dedicat, diferit de serverul central, pentru un timp de răspuns rapid din partea sistemului.

Performanță

Responsivitatea sistemului este determinată de performanța serverelor pe care se implementează platforma MANAGER eXpert, de timpul de răspuns al bazei de date, de infrastructura rețelei locale și de tipul, viteza, respectiv stabilitatea conexiunii la Internet prin care utilizatorii se pot conecta de la distanță în sistem.

Aplicație web

Aplicația de management al activității operatorului economic rulează pe stațiile de lucru într-un browser web. Funcție de drepturile de acces ale utilizatorilor, stabilite de un utilizator de tip administrator, aceștia au acces la anumite funcții principale, respectiv secundare, pentru efectuarea operațiunilor desfășurate de operatorul economic.

Aplicație de încărcare a rapoartelor fiscale

Sistemul include o aplicație de tip desktop de preluare, din casele de marcat ale unui operator de taxi, a rapoartelor fiscale, validarea, respectiv salvarea acestora în baza de date. Datele salvate în baza de date sunt utilizate pentru generarea de rapoarte specifice, gen foi de parcus, respectiv fișe de activitate zilnică.

Etape de realizare

1

Cerințe

2

Planificare

3

Proiectare

4

Dezvoltare

5

Testare

6

Implementare

Imagini

Exemple de imagini* din aplicația de gestiune a activității operatorului economic și din aplicația de preluare a rapoartelor fiscale:

Administrare

Utilizatori

Gestiune

Furnizori

Gestiune

Șoferi

Gestiune

Mașini

Operare

Încasări și cheltuieli

Operare

Taxi

Rapoarte

Clienți și furnizori

Rapoarte

Registru de casă

Rapoarte

Borderou încasări

Rapoarte

Fișă activitate zilnică

Rapoarte

Foi de parcurs

Rapoarte

Fișă de pontaj

Raport Fiscal

Validare

Raport Fiscal

Transfer

(*) Imaginile sunt prelucrate în sensul păstrării confidențialității datelor aflate în gestiunea operatorului economic.

Planuri de tarifare

Un operator econimic are la dispoziție mai multe variante de tarifare din care poate alege. Dacă nevoile curente ale operatorului exced serviciile oferite, vă rugăm să ne contactați pentru o ofertă personalizată.

  • €29 pe lună
    Manager
  • Licență actualizată lunar (cu valabilitate o lună *)
  • Instalare și configurare aplicație web
  • 1 zi de Training
  • 3 Stații de lucru
  • 3 luni suport
  • Comandă acum
  • €59 pe lună
    Manager eXpert
  • Licență actualizată lunar (cu valabilitate o lună *)
  • Instalare și configurare aplicație web
  • Generare de rapoarte
  • 1 zi de Training
  • 5 Stații de lucru
  • 3 luni suport
  • Comandă acum
  • $89 pe lună
    Manager Transport
  • Licență actualizată lunar (cu valabilitate o lună *)
  • Instalare și configurare aplicație web
  • Instalare și configurare aplicație de preluare rapoarte fiscale (taxi)
  • 1 zi de Training
  • 3 Stații de lucru
  • 3 luni suport
  • Comandă acum

(*) Plata se efectuează la sfârșitul anului pentru întreg anul următorul (12 luni).

Pentru instalarea și configurarea inițială a soluției MANAGER eXpert în rețeaua locală a operatorului econimic
se percepe un cost de implementare în valoare de 199€.

Date de contact

Pentru a afla mai multe detalii privind soluția MANAGER eXpert ne puteți contacta prin email la adresa specificată mai jos.

Informații de contact

NMSoft
Email: nechitam@gmail.com