eComert | |
Aplicatie de gestiune a
produselor si
serviciilor, de evidenta a clientilor, facturare si generare de
rapoarte. Aplicatie intuitiva, cu detalii sugestive, astfel
incat
utilizatorul sa execute operatiile necesare in cel mai scurt timp. Descarcati
varianta de proba pentru testare si evaluare.
|
|
Caracteristici | |
Aplicatia
eComert permite administrarea
produselor si serviciilor din gestiune si tine evidenta fiselor client.
Pentru fiecare client se pot inregistra detalii complete referitoare la facturi sau chitante, valoarea valutelor din momentul facturarii, produsele sau serviciile asociate si alte date suplimentare, precum reducerea acordata clientului. In functie de varianta de aplicatie contractata sunt activate optiunile asociate clientilor:
In functie de varianta de aplicat;ie contractata sunt activate optiunile asociate categoriilor de produse si produselor:
Versiunea actuala permite imprimarea de facturi proforme, fiscale, chitante si garantie pentru produsele asociate. In plus, aplicatia ofera suport nativ pentru imprimarea formularelor pe mai multe pagini in functie de numarul de produse adaugate in fisa client. Imprimarea este extrem de facila prin intermediul a doua click-uri de mouse (selectare formular si imprimarea propriu-zisa). Colectiile de produse isi gasesc utilitatea in cazul imprimarii formularelor. Pe facturi vor fi listate colectiile de produse ca produse de sine statatoare, intr-o singura denumire putand fi "ascunse" o lista de produse sau servicii, iar pe garantie vor fi listate toate produsele pentru care se acorda garantie. De asemenea, pot fi imprimate automat un banner cu sigla firmei, semnatura si stampila, precum si codul de bare care cuprinde o combinatie intre codul unic al clientului si valoarea facturii. Suita de aplicatii eComert contine aplicatia eCauta utilizata pentru cautarea in fisele client procesate si generarea de rapoarte. Cautarea fiselor client procesate se efectueaza in directoarele specificate. Pe langa acestea sunt definita alte criterii de filtrare utilizate in procesul de cautare al clientilor:
Aplicatia eCauta permite generarea de rapoarte aplicata pe lista de clienti rezultata din operatia de cautare clienti, precum si generarea unui tip de raport privind produsele si serviciile din gestiune. Tipurile de rapoarte generate sunt:
Rapoartele sunt salvate in format HTML, cu nume sugestive, alese automat de program, care ulterior pot fi imprimate. Fiecare raport contine in titlul acestuia si data sau perioada utilizata la filtrarea clientilor. Raportul de tip client genereaza un tabel cu datele de contact ale clientilor reiesite din fisele acestora. Raportul facturi genereaza un tabel cu facturile si detalii ale acestora. In plus se poate genera un tabel care sa contina doar lista cu restantierii. Rapoartele de tip vanzari evidentiaza valoarea facturilor pe zile, respectiv ce produse sau servicii au fost tranzactionate. In pagina Tutorial gasiti prezentari video ale diverselor functii prezentate mai sus. |