
Aplicatia
eComert permite administrarea
produselor si serviciilor din gestiune si tine evidenta fiselor client.
Pentru fiecare client se pot inregistra detalii
complete referitoare la facturi sau chitante, valoarea valutelor
din momentul
facturarii, produsele sau serviciile asociate si alte date
suplimentare, precum reducerea acordata clientului.
In functie de
varianta de aplicatie contractata sunt activate optiunile asociate clientilor:
- editare facila a fisei client
- cautare clienti dupa nume si cod client
- salvare fisa client pe disk
- restaurare fisa client de
pe disk
- ordonare produse in fisa client prin drag&drop
- actualizare facila a
produselor din fisa client
- inserare client nou
dintr-o lista de sabloane
- gruparea produselor in colectii de produse
- conversia automata a preturilor in RON, pentru
produsele din gestiune care au pretul de baza intr-o valuta acceptata
de program.

eComert
permite administrarea facila
a produselor si serviciilor din
gestiune oferind functii complete pentru adaugare, modificare, stergere
si backup categorii de
produse si produse. Functiile si optiunile asociate produselor si
serviciilor sunt activate dupa introducerea parolei de acces la acestea
din fereastra de setari (parola initiala este caracterul
Spatiu). Vezi
FAQ pentru mai multe detalii.
In functie de
varianta de aplicat;ie contractata sunt activate optiunile asociate categoriilor de produse si produselor:
- importa noi produse
in baza de date
- actualizeaza produse din
baza de date
- actualizare individuala a
produselor
- exporta lista produse (backup)
- configurarea categoriilor
de produse
- cautare produse dupa nume si cod produs
- stergere produse intr-o
tabela de tip "cos de gunoi", de unde pot fi
restaurate sau sterse definitiv

Caracteristicile
formularelor pentru
imprimare sunt gestionate
(automat si transparent pentru utilizator) de aplicatie in
functie
de caracteristicile fiecarui client in parte, produselor asociate, TVA
etc. Aplicatie poate fi utilizata de persoanele juridice, atat
platitoare de TVA, cat si neplatitoare de TVA. Seriile si numerele
pentru documentele imprimate sunt generate
automat utilizand formate predefinite si modificabile.
Versiunea
actuala permite imprimarea de facturi
proforme,
fiscale, chitante si garantie pentru produsele asociate. In plus,
aplicatia ofera suport nativ pentru imprimarea formularelor pe mai
multe pagini in functie de numarul de
produse adaugate in fisa client. Imprimarea este extrem de facila prin
intermediul a doua click-uri de
mouse (selectare formular si imprimarea propriu-zisa).
Colectiile
de produse isi gasesc utilitatea in cazul imprimarii formularelor. Pe
facturi vor fi listate colectiile de produse ca produse de sine
statatoare, intr-o singura denumire putand fi "ascunse" o lista de
produse sau servicii, iar pe garantie vor fi listate toate produsele
pentru care se acorda garantie.
De asemenea, pot fi imprimate automat un banner cu sigla firmei,
semnatura si stampila, precum si codul de bare care cuprinde o
combinatie intre codul unic al clientului si valoarea facturii.

Suita
de aplicatii eComert contine aplicatia eCauta utilizata pentru cautarea
in
fisele
client procesate si generarea de rapoarte. Cautarea fiselor
client procesate se efectueaza in directoarele specificate. Pe langa
acestea sunt definita alte criterii de filtrare utilizate in procesul
de cautare al clientilor:
- nume, cod unic si adresa client
- CIF/CUI, CNP
- serie si numar factura
- data fisa client
- nume, categorie, cod unic si serii
produse cumparate
Criteriul de filtrare utilizat pentru data fisei client permite selectia din mai
multe optiuni care includ:
- orice data
- ziua curenta
- ziua precedenta
- saptamana anterioara
- definirea unei perioade de cautare
Rezultatele cautarii sunt salvate in
lista de
rezultate. Selectand o fisa din aceasta lista se previzualizeaza
informatiile client si produsele asociate. Folosind optiunea
corespunzatoare, in aplicatia eComert se poate crea o noua fisa client
cu aceleasi informatii client sau cu aceleasi produse asociate
clientului gasit. Clientul gasit poate fi deschis in aplicatia eComert
pentru editare sau imprimare formulare.

Aplicatia eCauta permite generarea de rapoarte aplicata pe lista de clienti
rezultata din operatia de cautare clienti, precum si generarea unui tip de
raport privind produsele si serviciile din gestiune.
Tipurile de rapoarte
generate sunt:
- clienti
- facturi
- produse din gestiune
- vanzari (pe zile)
- vanzari (produse)
Rapoartele sunt salvate in format HTML, cu nume sugestive, alese
automat de program,

care ulterior pot fi imprimate. Fiecare raport contine in titlul
acestuia si data sau perioada utilizata la filtrarea clientilor.
Raportul
de tip client genereaza un tabel cu datele de contact ale clientilor reiesite
din fisele acestora.
Raportul facturi genereaza un tabel cu facturile si detalii ale
acestora. In plus se poate genera un tabel care sa contina doar lista
cu restantierii.
Rapoartele de tip vanzari evidentiaza valoarea
facturilor pe zile, respectiv ce produse sau servicii au fost tranzactionate.
In pagina
Tutorial gasiti prezentari video ale diverselor functii prezentate mai sus.