3D Animated Flags by 3DFlags.com

Google
 



eComert - FAQ

In aceasta pagina gasiti raspunsul la intrebari de interes general referitoare la suita de aplicatii eComert. Daca nu gasiti rezolvarea la problema dumneavoastra trimiteti-mi un mesaj din pagina de contact si veti primi un raspuns, iar daca problema este de interes general atunci va aparea in aceasta pagina.

Contract All | Expand All
Cum inregistrez suita de aplicatii eComert?
La prima rulare a aplicatiei eComert, dupa instalare, introduceti in caseta de dialog "Inregistrare" seria si calea catre fisierul licenta primite odata dupa finalizarea tranzactiei prin serviciul de plata on-line ePayment.

Ce este o categorie de produse sau servicii?
Produsele sau serviciile din gestiune care au caracteristici comune pot fi grupate in categorii pentru o mai buna organizare a acestora.

Cum pot adauga, modifica sau sterge un produs sau serviciu din gestiune?
Accesati meniul Vizualizare si apoi optiunea Setari. In sectiunea Aplicatie introduceti parola corecta (parola initiala este caracterul ' ' - Spatiu) si apoi apelati butonul Activeaza pentru activarea in aplicatia eComert a tuturor optiunilor referitoare la produsele din gestiune. De asemenea, in acesta fereastra puteti dezactiva accesul la functiile specifice gestiunii produselor si serviciilor. Este recomandat sa schimbati parola la prima rulare a aplicatiei eComert.

Cum pot adauga o noua categorie de produse sau servicii?
Efectuati pasii de la intrebarea de mai sus pentru activarea tuturor optiunilor referitoare la produsele din gestiune. In fereastra Setari, sectiunea Baza de date, puteti adauga noi categorii, modifica numele celor existente sau sterge pe cele nedorite. Nu puteti adauga sau modifica o categorie cu un nume deja existent. La stergere categorie, produsele asociate sunt de asemenea sterse.

Pot utiliza aplicatia eComert ca persoana juridica neplatitoare de TVA?
Accesati meniul Vizualizare si apoi optiunea Setari. In sectiunea Bani, TVA setati valoarea 0 pentru TVA. Facturile vor fi imprimate in functie de valoarea TVA-ului. In cazul in care aceasta este zero, coloana corespunzatoare din factura nu va fi imprimata.

Cum pot adauga produse sau servicii in fisa clientului curent?
Este necesar ca ferestrele Produse si/sau Cauta produse sa fie vizibile (vezi meniul Vizualizare). In fereastra Produse selectati categoria de produse, selectati produsul din lista asociata si apoi aveti urmatoarele optiuni: dubluclick pe produsul selectat sau apel optiune Adaugare produs din meniul Editare sau din bare de instrumente. Repetarea uneia din actiunile de mai sus creste numarul de produse de acelasi tip din fisa client.

Cum gasesc un produs din gestiune?
Este necesar ca fereastra Cauta produse sa fie vizibila (vezi meniul Vizualizare). Selectati criteriul de cautare: Cod produs sau Nume produs. Introduceti cel putin 3 sau 4 caractere pentru o cautare automata utilizand textul introdus sau apasati tasta Enter pentru a forta cautarea. Selectand un produs din lista de rezultate se va realiza o sincronizare cu lista de produse din fereastra Produse.

Cum gasesc un client din baza de date?
In fereastra Configurare client este necesara vizualizarea sectiunii Setari avansate selectand optiunea din bara de instrumente asociata. Selectati optiunea Cod client si apasati tasta Enter sau click pe valoarea asociata optiunii. Apeland butonul "..." va apare o fereastra in care puteti selecta criteriul de cautare: Nume client sau Cod client. Introduceti cel putin 3 sau 4 caractere pentru o cautare automata utilizand textul introdus sau apasati tasta Enter pentru a forta cautarea. Selectand un client din lista de rezultate vor fi afisate detaliile asociate. Dubluclick pe un client din lista si datele clientului gasit vor fi setate pentru fisa client curenta.

Cum actualizez valorile pentru valutele acceptate de aplicatia eComert?
Accesati meniul Vizualizare si apoi optiunea Setari. In sectiunea Bani, Valute apelati butonul "Curs valutar www.bnr.ro", iar valorile vor fi actualizate utilizand datele furnizate de Banca Nationala Romana. Apoi aplelati butonul "Seteaza valute" pentru salvarea valorilor asociate valutelor acceptate de aplicatie.